PAKOVANJE

Pronaći put do kvalitetnog tržišta svežeg voća i povrća svakim danom postaje sve zahtevnije. Kupci naravno traže sveže i kvalitetne proizvode, brzu dostavu, povoljne cene, ali i pakovanja u gramska pakovanja, propisano deklarisana, koja omogućuju produženje veka trajanja. Svaka vrsta ima svoju već prepoznatljivu ambalažu. Sve manje prolaze takozvana “rinfuzna” pakovanja. To se naročito odnosi na jagodičasto te bobičasto voće, kao i ostale sitne plodove: jagoda, malina, kupina, borovnica, višnja, trešnja a sve češće i šljiva, kajsija, breskva i dr.

Nikako ne treba izostaviti pakovanje i krupnijih plodova kao sto su jabuka, kruška, lubenica i sličnog voća. Koliko god se činilo da u realnosti ove vrste plodova idu najčešće u rinfuznom pakovanju, samo propisno zapakovano voće postiže daleko bolje cene i proizvođača predstavlja kao ozbiljnog partnera. Opet i za tu vrstu pakovanja je neophodna gajba, plavi papir koji čuva plod od udara, saće ili podložak. U slučaju izvoza u zemlje EU koje diktiraju visoke standarde pakovanja i jasno deklarisanje robe, potrebe za kvalitetnom ambalažom popraćenom sertifikatima, još su i veće te podložne raznim kontrolama. Pakovanje je sastavni deo prizvodnog pogona. Koliko god proizvodjač zaradio u polju, zahvaljujući kvalitetu svog voća, pakovanje mu donosi ekstra zaradu jel zahvaljujući lepo upakovanim voćem i povrćem, kupci se lakše opredeljuju za izbor upravo vašeg voća.

[columns]

[column layout=”three”]
AMBALAŽA

AMBALAŽA
[/column]

[column layout=”three”]
MAŠINE

MAŠINE
[/column]

[column layout=”three”]
HIDROKULERI

HIDROKULER
[/column]

[/columns]